יום ראשון, 25 בדצמבר 2011

פתרון חלומות


פרוש חלומות




"חלום שייך לחולם" הסמלים , המסרים, החזיונות, הדמויות הם "שפת חלום".  החלום הוא שפת התת מודע (החלק הימני האינטואיטיבי יצירתי של המוח). 

כל חלום הוא חלום אישי וכלל חלומות הם חלומות אישים ופרטיים, חלומות נחווים בדרך כלל בזמן שינה והם משקפים את המציאות היומיומית האישית שלנו,כך גם פירוש חלומות משקף את ההוויה אשר אנו חווים דרך רגשות, פעולות, מעשים, תחושות ומחשבות. 

רוב הסמלים אשר נמצאים ב חלומות יכולים להתפרש בצורה שונה מחולם לחולם בזמן חלום. לא תמיד חלומות מצביעים על משהו מוגדר וקבוע. 

לדוגמא סוס אשר מופיע בזמן חלום ישנם פירושים רבים, וניתן לקבל פתרון חלום שונה שקשור לסיטואציות השונות אשר הופיעו בזמן חלום. תלוי ברקע, בנוף, בצבעים, מקום בסרט של חלום. 

צבעים הזמן חלום משתנים, ובהתאם משתנה גם פירוש חלום. 

סוס שמופיע בזמן חלום מתאפיין כסמל או מסר חיובי שעומד לקרות בחייו של חולם חלום, או כתהליך חשוב בו נמצא חולם חלום בחייו המציאותיים. דהירה לקראת משהו, מרוץ אישי להשגת מטרות, תחושת הנאה, שליטה, סיפוק, אהבה, שגשוג, שאפתנות, שמחה, אושר, התעלות, פראות, יופי, מרדנות, אבירות ויופי, שפע, מעמד. עקשנות, תחרותיות, חופש, טבע, כוחניות, הישרדות, מלחמות, הימורים ועוד. 

חלק גדול של חלומות, צבעם של סוסים בזמן חלום עשוי לשנות את המסרים שיש בכל חלום, כמות הסוסים.
סוס שנחווה בזמן חלומות מבהיר לנו, מצבים נפשיים ורגשיים שבהם שרוי חולם חלום, מצב נוכחי בו שרויה התודעה הרגילה, רצון ומשאלות, שאיפות, הרפתקאות, התרפקותו על עבר ונעורים, מלאי התעצומות והיופי.
לעתים תת-המודע לוקח את סמל הסוס דרך חלומות לציורים וסרטים בהם צפינו יחד עם המציאות היומיומית שלנו, ומנסה דרך סמל הסוס שהופיע בזמן חלומות, להעביר לנו מסר הקשור לרצונותינו האישיים. 

חלום על סוס לבן, מסמל מוסר, כבוד, חוכמה, יפי נפש, אצילות, סיפוק, אושר, שגשוג, אהדה, הערכה, שמחה, אופטימיות ונהנתנות. 

חלומות על סוסה בעלת אותן תכונות עשויה לבטא את הפנטזיה של חולם חלום לגבי בת-הזוג הרצויה,מיניות, הרמוניה, יופי חיצוני וגם את מושא רצונו מבת הזוג, 
הלבן" מבטא את כל רצונותיה של האישה מהגבר העתידי חלומות על סוסים אבירים מושא שאיפותיה של אישה מבן זוגה.
 
חלומות על סוסים אפורים, מבטא קושי, אפרוריות, חסימה, עקשנות ועוד.. 

חלומות על סוס רתום לעגלה או כרכרה - מצביע על עבודה קשה, כוח, יציבות, משמעת אישית, כושר הסתגלות, שייכות, נאמנות, קבלת מרות. 

מספר סוסים יחד שמופעים בחלום רתומים לעגלה או כרכרה המובלים בידי אדם מצביע על רצונו של החולם במציאות להיות מוביל, מנהיג, שליטה, עוצמה. 

חלום על סוס שחור הוא דו-משמעי מפאת צבעו בעיקר, מסמל עבודה קשה, כניעה, פראות, פורקן, חוסר יכולת להתמסד, נעורים קשים, חיים אפורים, מול יופי פראי וחופש בלתי ניתן לשליטה וכניעה. לעתים עלול להצביע גם על מזל רע או להוות מעין סימן אזהרה. 

סוסה שחורה - יכולה להתפרש אצל הגבר כאישה פראית, בלתי מושגת ונשלטת, חזקה ואימתנית, מפחידה, רעה, בעלת כוחות מיסטיים. כך גם לגבי סוס שחור שהופיע אצל אישה בזמן חלום . 

חלום על רכיבה ודהירה על סוס - עשויה להתפרש כהישגיות, שליטה, עוצמה, נהנתנות, כלי להשגת דברים דרך אחרים, פורקן, צורך בבסיס יציב, עוצמה, הרפתקנות וכו'... 

חלומות על סוס בועט הוא סימן הבא להזהיר את החולם מחבר קרוב או אדם זר שעלול לפגוע בו.
פתרון חלום, או פרוש חלום לגבי סוס הוא לא חד משמעי ואסור לנו לנו כמומחים העוסקים ב פתרון חלומות או פרוש חלומות לתת לסוס סימן זיהוי אחד לפי סמל הסוס בחלום.


סימבול סוס משתולל במשל חלום בלתי ניתן לריסון ולשליטה של חלומות, בא להצביע על עקשנות, שאפתנות אנטי, חוצפנות.
באופן כללי חלומות על סוסים הם מהווים סימבול חיובי בזמן חלום, סימבול טוב, סמל למיניות, אהבה ושליטה עצמית, ועשויים, בין היתר, לבטא גם חברות אמת, זוגיות טובה, בריאות, יצירתיות ועוד, 

במקרא ולפי התפיסה היהודית הרווחת חלום על סוס הוא סמל חיובי, ולהלן מספר דוגמאות לסימבול הסוס ומשמעותו בזמן חלומות לפי המקרא. 

חלומות של רכיבה על סוס לבן – שמחה צפויה בביתו
חלומות על אדם המוליך סוסים בנחת, מעיד על רוגע, שקט נפשי, ריחוף. נחת רוח, בטחון.
חלומות על רכיבה סוס שחור מבריק – מעיד על נישואים קרבים עם אישה טובה ועלייה לגדולות.
חלומות על רדיפה אחר סוס והשגתו - שאיפה רצון לנצח.
חלום על הכאת סוס - סימן לניצחון והשתלטות על האויב.
חלום של חולה הרואה עצמו רוכב על סוס - יחלים. 

ישנן דוגמאות נוספות רבות לפרוש חלומות או פתרון חלומות ומשמעות הסוס בזמן חלום. חלומות כמו כל חלומות -מומלץ להסתכל כל התמונה המלאה שהופיע בזמן חלום, אישיות החלום, עולם המושגים של החולם ותחושותיו בזמן או בסמוך לחלום. 

הופיע לכם סוס בזמן חלום רוצים לקבל פרוש חלום, או פתרון חלום, רוצים ייעוץ אישי ממומחים אשר יעזרו יעזרו לכם להבין חלום, יתנו פרוש חלום, וכמובן פתרון חלום. 

שלמה טל מתקשר מיסטיקן בעל ניסיון רב ויכולת חיזוי וראיית עתיד, יועץ, יוצר ומדריך רוחני למודעות עצמית בשיטת חלון האור. מומחה של פתרון חלומות בתקשור ותודעה רוחנית. לשיחה אישית עם שלמה טל, התקשרו: 072-2280546

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.