יום רביעי, 7 בדצמבר 2011

עין רעה ניקוי והסרה.


עין רעה ניקוי והסרה


חסומים, תקועים, שום דבר לא מסתדר לכם, חושבים שיש עליכם עין הרע או כישוף, בפרנסה, אהבה, פריון, בריאות, עבודה, לימודים, עסקים, קריירה, זוגיות ועוד.

הדרך לוודא את מצבי התקיעות בחיים היא על ידי בדיקת עין הרע, על ידי מיסטיקנים מומלצים.

מיסטיקנים מומלצים בכוחם ויכולתם דרך כלים ושיטות מיסטיות יכולים לבצע עבורכם בדיקת עין הרע, ניקוי והסרת עין רעה במקרה ויש עליכם עין רעה.

הסרת עין הרע על מיסטיקנים מומלצים, הינה פעולה הכרחית בכדי לוודא שמצבי התקיעות בחייכם לא קשורים לעין הרע, ולכן מומלץ להתייעץ עם מיסטיקן העוסק בהסרת עין הרע, או מיסטיקנית העוסקת בהסרת עין הרע.

בדיקת עין הרע, הסרת עין הרע, ניקוי והסרה של עין הרע, יכולה בהחלט לעזור לכם להשתחרר מכל העכבות שבחייכם, בהסרת עין הרע יש פתחת מזל, דברים אשר לא הצלחתם לממש בכול תחומי החיים יקבלו משמעות ואנרגיות חיוביות בדרך למימוש עצמי.

עין רעה, ניתן להסיר בכמה דרכים, ברכות, הגנות, קמעות, לחשים, סילוק עין הרע על יצי צמחים בעלי סגולות מיוחדים להרחקת מזיקים.

הסרת עין הרע באמצעות קמע מכוסף וחרוט שעליו אותיות צירוף אותיות ה' וקרע שטן. ניתן להשיג אצל מקובלים, רבנים, מיסטיקנים, מתקשרים ועוד.

ניקוי והסרת עין הרע, ניתן לעשות בבית, בעסק, על ידי פכור, לקט של אבנים וצמחים שיטה ידועה וקדומה, שבכוחה לשחרר את רוחות, שדים, ישויות שליליות, עין רעה מהמקום בו שורה עין הרע, או שהוטל עליו עין רעה.


חמסה בצורת תליון על הצוואר או בצורת אביזר בחדרי הבית ובמיוחד בפתח הבית. הוא גם סגולה לביצוע הסרת עין הרע מהבית או העסק, מקום עבודה ועוד.

מזוזה כשרה בצבע תכלת בפתח הבית סגולה להרחקה של עין הרע, הסרת עין הרע מהבית ומתן בטחון ליושבי הבית לחיות באושר שלווה ואהבה.

אבן טורקיז בצורת תליון על הצוואר יש בה עוצמות רוחניות להרחיק אתכם מאנשים צרי עין, לשון הרע, עין רעה, הסרת עין הרע, שמירה מעין הרע, וקמע נגד עין הרע.

הסרת עין הרע על ידי מיסטיקן או מיסטיקנית נועדה בכדי לוודא אחרי בדיקה עין הרע, דרך אותיות השם או באמצעות תהילים, ספר הזוהר "קבלה" מים רותחים ושמן ועוד שיטות שאין עליכם עין הרע ויתכן ותחושת החסימה או האנרגיות השליליות נעוצה בפעולה שעשית או מצב רוחני ונפשי שאומר שעליכם לעבור שינוי או תיקון בלי שום קשר לעין הרע.

עין הרע, הסרת עין הרע לפי הקבלה, קמעות נגד עין הרע, שמות השם, קרע שטן ועוד הם רק מההגנות נגד עין הרע, חלק מדרכים של שמירה מעין הרע.

לפני כל פניה לבצוע הסרת עין הרע, חשבו היטב מה במעשים שלכם לא בסדר, מה היה בהתנהגות שלכם פסול, האם אתם נקיים מנקמה או קנאה, האם הכעס שלכם מנטרל את היכולת שלכם להגשים את עצמכם לא מופנה כלפי האחר, כי לפעמים הסיבה שיש עין רעה נעוצה במחשבות השליליות שלנו או במעשים שלנו המכוונים לפגוע באחרים חברים, בן/ת זוג, משפחה, תחרות עסקית, רצון להתקדם במקום העבודה ועוד מכלול של סיבות.

לכן חשבו היטב לפני שאתם פונים למקובל או רב, מיסטיקן או מיסטיקנית, מתקשר או מתקשרת להסרת עין הרע.

הסרת עין הרע לא מיד משפיעה ולפעמים נדרש זמן המתנה עד אשר עין הרע מסתלקת ואנחנו מקבלים הגנה ושמירה מעין הרע.

הסרת עין הרע על ידי טקס ולחשים לא תמיד יעיל לפעמים זה מצליח לפעמים לא, לכן רצוי לתת בסתר ולכל מטרה צדקה, או מעשה כלשהו שיש בו גמילות חסדים.

גמילות חסדים היא גם דרך לתקון הנשמה, הסרת עין הרע, פתיחת מזל, ועוד.

עין הרע לעולם לא תפגע באדם בעל עין טובה צנוע, ונעים הליכות הרוחש כבוד לבריות, עין רעה לא תפגע באדם באדם שעיונו לא צרה באחרים, צרות עין, גאווה, וחוסר כבוד לזולת הם אחד מהמקורות לעין רעה. עין הרע נגרמת לאדם שתמיד מתבונן בדשא של השכן וכולו חמדה וקנאה באחרים מבלי יכולת להסתפק במה שיש לו למרות שכלכלתו ורווחתו לא חסרים.

הסרת עין הרע היא פעולה של תיקון והבנה שחרור מכל מיני מחשבות שליליות, צרות עין, לשון הרע, פגם העין ועוד. בפעולת הסרת עין הרע, יש בהחלט שמירה, ופתיחת מזל אם האדם מתקן את דרכיו ולומד לקח ממעשיו במטרה לא לחזור עליהם שוב. רק ההבנה הרוחנית והמעשית יכולה לעזור לנו לבצע הסרת עין הרע.

לבצע הסרת עין הרע – אצל מיסטיקן או מיסטיקנית זו דרך נכונה וטובה וראוי וטוב שתעשה בדיקה מוקדמת על כל מיסטיקן או מיסטיקנית לפני בדיקת עין הרע או הסרת עין הרע. לצערנו בימים אלו יש מיסטיקנים שרלטנים המנצלים את המצוקה בה אתם שרויים, ולוקחים ממכם סכומי כסף גדולים, ולא תמיד הסרת עין הרע פועלת. ישנם גם מיסטיקנים שמיד לאחר דקה או שניים של בדיקת עין הרע, יגידו לכם שיש לכם עין רעה, וכל זאת במטרה להציע לכם לבצע הסרת עין הרע בכדי לשלשל לכיסם סכום כסף לא מבוטל.

 מיסטיקנים מומלצים און ליין מעמיד לרשותכם מתקשרים מומלצים אמיתיים אשר יעזרו לכם און ליין בשיחת טלפון מהבית לבצע בדיקת עין הרע, ובמקרה הצורך גם הסרת עין הרע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.