יום שבת, 3 בדצמבר 2011

עין רעה - תקשור


כישוף או עין רעה.


בדיקת עין רעה, הסרתעין רעה  

מתקשר או מתקשרת העוסקים בבדיקת עין הרע או הסרת עין הרע, מטרתם  לשחרר  אותנו מתחושת עין רעה ומכל אותם בעיות, מחסומים ותסכולים, מהווים  סימפטום  ומכשול בדרך להתפתחות והגשמה עצמית. בזוגיות, אהבה, פרנסה, בריאות, עסקים, קריירה, לימודים ועוד.

מתקשרים רוחניים או מתקשרים מומלצים, הם לא תחליף ליועצים חינוכיים או פסיכולוגים אך משום שהם בעלי אנרגיות ועוצמות רוחניות יש ביכולתם דרך תקשור או באמצעות שיטות מיסטיות לשחרר אותנו מעין הרע ולתת לנו כלים והגנות איך להתגונן מפני עין הרע.

תקשור הוא אחד הכלים החשובים בהם מיסטיקן או מיסטיקנית משתמשים על מנת לוודא שאנחנו נקיים  מכל עין רעה, בכדי להסיר מאתנו את כל החסימות או הפחדים והחששות הנלווים לתחושת עין הרע.

עין רעה מפרה את האיזון הרוחני, איזון של גוף רוח ונפש, ומטרת מתקשר או מתקשרת היא לשחרר את אותם סימפטומים המכונים עין רעה או עין הרע בכדי ליצור את האיזון הנפשי והרוחני שיחזיר אותנו למצב של תפקוד רגיל.

לא תמיד יש בידנו את הכוח להבחין ולדעת האם אנחנו חסומים כתוצאה מעין רעה, כישוף. לפעמים אי הצלחה או השגה של דברים בחיינו יוצרת תחושה חוסר מזל, תחושה שמנטרלת אותנו מאנרגיית חיוביות ויוצרת אנרגיות שליליות במודעות. מצב אשר מיסטיקנים רבים מכנים חסימה, תקיעות.

באמצעות מיסטיקנים און ליין,  מעבר להגנות מפני עין הרע או כישוף בהחלט ניתן  ליצור מצבים של הגנה מפני עין הרע ולהקל בדרך זו את מסע החיים במציאות היום יומית שלנו.

המציאות היום יומית בה אנו שרויים מאוד מאתגרת ותחרותית, כולנו רוצים לחיות ברווחה, כבוד ושקט נפשי בכול תחומי החיים, זוגיות, אהבה, פרנסה, בריאות, עבודה, קריירה, לימודים ועוד. לא תמיד אנחנו מסוגלים להדביק את הפער שהקדמה המתועשת, החברתית והתרבותית  מכתיבה ויוצרת, לא תמיד יש לנו את הכלים שאתם נוכל להתקדם ביחד עם כל התמורות והשינויים, קצב ההתפתחות הוא משאיר רבים מאתנו מאחור וחלק קטן צועד קדימה ביחד עם הקדמה. מצב אשר יוצר תחושת חוסר אונים ויש הנוטים לראות מצב זה כעין רעה, חוסר מזל, גורל, כישוף ועוד.

אסור לנו לתלות את הסיבות לחוסר הצלחה, תקיעות, חסימה לרגשות ותחושות שעשו לנו כישוף, שעשו לנו עין הרע, משום שרגש זה או תחושה זו יכולה במהרה להפך לאובססיה ומאובססיה לבעיה נפשית, עצם המחשבה או האמונה שיש עלינו כישוף או עין רעה, יוצרת תהליך של שכנוע עצמי ז"א שאת  חוסר היכולת שלנו לממש את עצמנו אני משליכים על גורם מיסטי על דברים שהם נסתרים ומעלינו ואז בעצם אנחנו גורמים לעצמנו להאמין שיש לנו כישוף או עין רעה.

תחושות עין הרע או כישוף יוצרת מצבים של חשדנות כלפי כל אדם סביבנו עד שלפעמים אנו חושבים שכל מי שנמצא בסביבה הטבעית שלנו הוא גם האויב שלנו. מצב זה בהחלט סיבה טובה להעזר באמצעות מיסטיקנים מומלצים בעלי כוחות תקשור בכדי לקבל את המידע הרצוי והנכון אשר ישחרר אותנו מאותה תחושה נוראה של כישוף או עין הרע.

מתקשרים מומלצים נעזרים בכל מיני שיטות מיסטיות בכדי לקבל מידע במהלך תקשור האם יש עלינו עין הרע או כישוף או שמדובר בסיבות אחרות היוצרות תקיעות, חסימות, אנרגיות שליליות, חוסר מזל ואובססיה.

השיטות של מתקשרים מומלצים במקרה שבזמן תקשור מתברר שאכן קיימת עין רעה, או כישוף זה ליצור הגנה בכדי לשחרר את הכישוף או את עין הרע. הגנות באמצעות קמעות, ברכות, צמחים, תליונים, טיהור אנרגטי הן בבית והן בנפגע או נפגעת מעין הרע.
יש מתקשרים שלפי שמות יודעים מה ההגנה הכי טובה הרצויה לאדם שיש עליו עין רעה או כישוף.

אתרי אינטרנט רבים מציעים כיום שרותי מיסטיקנים און ליין הנותנים  באמצעות תקשור מענה 24 שעות ביממה. המטרה לעזור לכם לקבל תשובות לכל השאלות בכל תחומי החיים החל ממה צופן לכם העתיד, מציאת אהבה, החזרת אהבה, בדיקת עין הרע, הסרת עין הרע, הורוסקופ אישי, בדיקת שמות, שחזור גלגולים, מפה נומרולוגית, מפה אסטרולוגית, חיזוי וראיית עתיד, בדיקת קארמה, זוגיות, ייעוץ אישי, ייעוץ רוחני ועוד.

רבים מאותם מיסטיקנים נעזרים בכלים רוחניים מתחום מיסטיקה כגון: תקשור, קבלה, נומרולוגיה, אסטרולוגיה, טארוט, פתרון חלומות, שחזור גלגולים, ברכות וקמעות, פסיכותרפיה הוליסטית, התאמה זוגית, ייעוץ זוגי. בכוחם של אותם מיסטיקנים מומלצים או מתקשרים מומלצים בזמן תקשור אמיתי לענות על כל השאלות בנושא כישוף, עין רעה, עין הרע, בדיקת עין הרע, הסרת עין הרע, שחרור עין הרע, הגנה נגד עין הרע, ועוד.

מיסטקול 8 -מרכז האור והמיסטיקה בישראל  מתקשרים מומלצים בטלפון בישראל.
מיסטיקנים מתקשרים און ליין
בשיחה אישית ודיסקרטית חייגו עכשיו  012-409-0072-0031   24 ביממה .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.