יום שני, 5 בדצמבר 2011

עין רעה, הסרת עין הרע.


עין רעה




העולם נוצר מחומר גלוי ונראה ומאנרגיות וכוחות סמויים הבאים מן העין שלא ניתן לראותם.

הכוחות הסמויים מן העין חלקם בצורת אנרגיות חיצוניות העוטפת את האדם וחלקם פנימיים, עין הרע הוא אנרגיה שלילית המופעלת דרך העין, מן העין למחשבה, בעצם המחשבה יוצרת פעולה שלילית על ידי העין, פעולה זו פוגעת במחשבה הרוחנית והטהורה והופכת את המחשבה ליצרים רעים המבטאים צרות עין, קנאה, לשון הרע, נקמנות, דיבה, כעס, חוסר יכולת מימוש עצמי, הרס, ועוד. עין הרע יכולה להיתפס בשני משמעויות נפגע ופוגע.

לפעמים אדם בעל עין רעה הוא אדם שעין הרע חזרה אליו כבומרנג, משמע שאדם בעל עין הרע הוא בעצם הביא עין רעה על עצמו.

לפי הקבלה המושג רע עין מתייחס לגבי אנשים צרי עין ונפש רעה, לפעמים אנשים בצערם וסבלם בעלי חסך של חסר יכולת ממוש עצמי לא מסוגלים לראות בהצלחת האחר, והעין שלהם עסוקה תמיד בדשא של השכן, ראוי וטוב להתרחק מאנשים כאלו, להיזהר מהם, לא לחשוף בפניהם סודות, לא להתנהג בראוותנות לידם, וכמה שידעו פחות עליכם כך תהיו מוגנים מעין הרע, למעשה פעולה זו היא הסרת עין הרע. הפועל היוצא של פעולה זו לפי הקבלה "עין הרע" מביאה נזק מהותי לאלו הנמצאים בקרבת עושה עין הרע, או מטיל עין הרע, אסור להיות אתם בקשר עסקי, בקשר זוגי, בקשר חברי, ולהימנע מכל פעולה שעלולה להוציא את עינם.

משום שהם יעשו הכל כדי לפגום בהצלחת האחר, לא יתנו לו ליהנות מהישגיו, אפילו שהצלחתם והישגיהם לא נופלים מהאחר. על כן יש להיזהר מאוד ולהתרחק מהם שמא עין הרע תפגע באחר. אדם בעל עין רעה שמחתו לעולם הינה שמחה ושלמה בהצלחת האחר, משום שהוא עצמו הנו שמח בהישגיו והצלחתו ואין ביכולתו ליהנות מן הטוב והשפע שיש לנו. קנאה היא המקור והיסוד של עין הרע, הקנאה היא המוקד ממנו יונקת עין הרע את חיותה והיוותה, עין רעה נעוצה כחרב חדה בנפש האדם, דבר הדורש התמודדות קשה ומורכבת בכדי להסיר את עין הרע מה שנקרא הסרת עין הרע.

קנאה היא סמל הרוע שבטבע האדם, הקנאה היא צרות עין ולכן היא מביא לעין רעה ולהרס. אמר רבי אליעזר " הקנאה, התאווה והכבוד מוציאים אדם מן העולם", עין הרע ויצר הרע ושנאת הבריות מוציאים את האדם מן העולם.

עין הרע היא כח ואנרגיה שלילית כח מהיר כחץ עם אנרגיות של רעל המשולחת לאחר במטרה לפגוע ולהרוס. אומר שלמה המלך במשלי " אל תלחם את לחם רע עין ואל תתאוו למטעמותיו, כי כמו שער בנפשו כן הוא", גם שלמה המלך החכם באדם, ממליץ לנו לא להתקרב אנשים בעלי עין רעה, לא להקשיב להם משום שהם זוממים רע כל הזמן לא לטעום מלחמם משום שהם אינם נותנים את זה מתוך טוב ובשלמות.

כי בכל נתינה שלהם מסתתרת כוונה זדונית שיש בה עין רעה. יש רבים בחברה האנושית שהנטייה הקיימת אצלם היא שכאשר דברים בחייהם לא מסתדרים, תקועים וחסומים: בכול תחומי החיים בפרנסה, בעבודה, בעסקים, זוגיות, בריאות, אהבה, לימודים ועוד הדבר נובע מכישוף או עין רעה. רבים מאותם אנשים נעזרים במיסטיקנים העוסקים במתן שרותי תקשור הנוגעים לעין הרע, בדיקת עין הרע, הסרת עין הרע, הגנות מפני עין הרע. שמירה מעין רעה.

אלו שהמזל שלהם סגור או חסום, נוטים להאמין מכל מיני סיבות שאנשים בקרבתם חוסמים אותם על ידי עין רעה. ולכן הנטייה שלהם להיעזר במיסטיקנית או מיסטיקן. כדי לעשות הסרת עין הרע, פתיחת מזל, הגנה ושמירה מעין רעה. איך באמת משתחררים מעין רעה או איך לשחרר עין רעה. בכדי להשתחרר מעין רעה יש צורך בהגנות נגד עין הרע, הגנות בית, בעסק, בעבודה, בזוגיות, אהבה, בריאות, לימודים ועוד, מיסטיקנים העוסקים דרך תקשור בהגנות נגד עין הרע בהחלט ובתנאי שהם לא שרלטנים יכולים לתת פתרונות ולבצע הסרת עין הרע מובן שהפעולה הראשונה היא בדיקת עין הרע.

עין רעה זה לא צחוק. גם בעת העתיקה ישנם הזהרות והסברים לגבי עין הרע, בקבלה היהודית נושא עין הרע או הסרת עין הרע, בא לביטוי ותופס מקום נכבד "אל תחמוד" האם אדם יכול להשפיע על אדם אחר באמצעות עין הרע? האם יש קשר כזה, של עין הרע, בין אנשים? התשובה לגבי עין הרע היא חד משמעית: כן!. מדרשי חז"ל וגם בגמרא. גם במסורות מיסטיות אחרות המושג הזה מוזכר, ואפילו ישנן שיטות כישוף שהיהדות אוסרת על כך.

עין רעה הוא מושג ממשי, ולכן צריך תמיד להשמר מפני עין רעה נשאלת השאלה איך מבצעים זאת. איך לבצע הסרת עין הרע. ראישית בדיקת עין רעה, לאחר מכן סילוק עין הרע, לאחר מכן הגנה ושמירה מפני עין הרע. כמובן שלפני כל דבר על כל מיסטיקן או מיסטיקנית, מתקשר או מתקשרת לבדוק את הסיבה לבעיה של עין הרע.

 מתקשרים או מיסטיקנים מומלצים יענו לכם לאחר בדיקת עין הרע, אם יש עליכם עין הרע, ורק לאחר מכן יבצעו בדיקת עין הרע, סילוק עין הרע, ביטול עין הרע, הסרת עין הרע. לא תמיד הסיבות והחששות שיש עלינו עין הרע נכונה, לא כל חסימה היא עין הרע, לא כל חוסר מזל זה עין הרע. לכן טוב להעזר במיסטיקנים מומלצים או מתקשרים מומלצים בצוע בדיקת עין הרע. כי בכוחם של אותם מיסטיקנים מומלצים באמצעות תחומי מיסטיקה שונים או באמצעות תקשור, קבלה נומרולוגיה קבלית, בדיקת שמות, ניתן בהחלט לגלות את מקור החסימה או חוסר המזל ולבצע פתיחת מזל. בלי שום קשר לעין הרע.

זכור לי מקרה של פלוני שהיה בטוח כי יש עליו עין הרע או כישוף. לאחר בדיקת השם בקבלה, ובדיקה מקיפה על ידי תקשור התברר שלא מדובר בעין הרע, אלה בדבר הקשור למשפחה ולזוגיות בביתו של אדם. לאותו פלוני הייתה חצר עם גינה והוא נהג לזרוק אשפה וגורטאות לחצר, ומעולם לא טיפח את החצר או הגינה. ידוע שישויות רוחניות שליליות נמשכות למקור של אשפה ולכלוך, דבר אשר גרם לו לבעיות במשפחה ובזוגיות ולכן היה צורך לטהר את הבית לנקות את החצר מכל האשפה לשים דשא, עצי פרי, צמחי תבלין ומרפא משום שצמחי מרפא מבאים איתם ישויות רוחניות טהורות וחיובים. עשה כך הפלוני ומאותו יום תמו כל צרותיו בבית והבית היה מואר באהבה אושר וכל אשר עשו הצליחו. פעולת הסרת עין הרע התקיעות, החסימות והבעיות נעלמו כלא היו. ישנה שיטה פרסית עתיקה לבדיקת עין הרע וגילוי עין הרע על ידי ביצה. קיימות שיטות רבות לאיתור בעיות של כישוף או עין הרע, בדיקת עין הרע, הסרת עין הרע.

 כאשר נמצא עין הרע, עדיף לפנות למיסטיקן או מיסטיקנית כי מיסטיקנים מומלצים או מתקשרים מומלצים לא שרלטנים הם בעלי הידע והמומחיות בדית עין הרע, סילוק עין הרע, הסרת עין הרע, וכמובן מתן הגנות ושמירה מפני עין רעה.


 צוות מיסטיקול 8 

תגובה 1:

  1. אני חושב שמישהו שם עליי עין הרע, הכיצד אוכל לבצע הסרת עין הרע, האם יש כישוף או שצריך ללכת למקווה בעז"ה.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.