יום שישי, 2 בדצמבר 2011

הסרת עין הרע - כישוף אהבה



כישוף אהבה -  הסרת עין הרע



הגנות קמעות וסגולות נגד עין הרע וכישוף אהבה

תקשור, מיסטיקה, עין רעה, עין הרע,תחום שמעסיק אותנו במיוחד בכל הקשור לעין הרע, הסרת עין הרע.

האם יש עין רעה או עין הרע. כישוף? למה רבים מאמינים שהטילו עליהם עין רעה, ולמה רבים מבקשים לעשות הסרת עין הרע, למה רבים חושבים שיש עליהם כישוף או שהיטלו עליהם כישוף. האם בכלל ישנו דבר כזה עין רעה או ניתן לכשף בכלל.

על פי ניסיוני חלק גדול מאוכלוסיית הנשים מאמינה שהם מכושפים ,או שיש להם עין רעה או עין הרע. כמו כן נטייה זו קיימת גם בחלקים מסוימים של החברה במצבים כאשר דברים בחייהם לא מסתדרים, תחושה של חסימה, כאשר נדמה שהכול נגדנו והפוך מהמצופה. הדבר בא לביטוי בעיקר בזוגיות, באהבה, פרנסה, בריאות, קריירה ועבודה.

רוב המאמינים באים משכבה סוציו אקונומית נמוכה , מהמגזר הדתי המסורתי , או מתפיסה תרבותית חברתית תרבותית הקשורה לאמונות תפלות מיסטיות הבאה מספורים ובית ההורים בעיקר אצל יוצאי ארצות המזרח.

מצב מיסטי זה פיתח אצל מיסטיקנים רבים טכניקות שונות להסרת עין הרע או להסרת כישופים, אי הידיעה והתמימות של המבקשים לבצע הסרת עין הרע לפעמים עולה סכומי כסף לא מבוטלים תוך כדי יצירת ציפיות ואמונה שבפנייה למתקשר או מתקשרת העוסקים בהסרת עין הרע, בדיקת עין הרע, שלאחר הפעולה אותה יבצע מתקשר או מתקשרת, עין הרע תוסר, הכישוף יחלוף והחיים יפתחו מחדש.

רבים מאותם מאוכזבים מפתחים תלות ב: מתקשר, מיסטיקן, מתקשרת או מיסטיקנית, שחלקם לא פעם מלעיטים את המתוקשרים בסיפורים שונים ומשונים, והכול במטרה לצבור הון ורווח לא מבוטל על חשבון תמימותם.דבר שבהחלט יכול לגרום לעין רעה, לבעיות נפש, בריאות, אובססיה, תיסכול, תחושת נרדפות, תחושת כישוף ועוד.

תחושת כישוף או עין רעה נובע לרוב מאי היכולת לממש אנחנו חושבים שיש עלינו נאחס חוסר מימוש עצמי, תחושת כישלון, חוסר, תמימות, חוסר השכלה, לחץ סביבתי, לחץ נפשי ועוד.

אף אחד לא ירפא אותכם ויסיר ממכם כישוף או עין רעה אם לא תהיה אמונה והגנה נגד כישופים ועין רעה.

הכוח להתרפות, או לשנות דברים, אינו קשור במזל, גורל או עין רעה, דבר ראשון הוא בידנו הוא נעשה בכוח האמונה המחשבה והרצון. 

אף אחד לא יכול לשנות את גורלכם ולהביא ולשחרר אותכם מעין רעה או מכישוף אף אחלד לא יכול לפתוח לכם את המזל כאשר אתם חסומים אם לא תעזרו לעצמכם, "הרשות נתונה". חופש הבחירה והעשייה היא בידכם בלבד ואתם לבד אדונים על גורלכם.

אף מתקשר או מיסטיקן לא יחזיר לכם את האהבה! אף אחד לא יטיב את מצבכם הכללי, אדם העוסק בסגולות קמעות וברכות בכחו לעזור לכם להשתחרר מחסימות או תחושת כישוף או עין הרע.

כאשר הנישואים ,הזוגיות ,קשיי אהבה, לא צולחים, אסור לחפש את הסיבות באמנות טפלות הקשורות לעין הרע, ומיד לרוץ למיסטיקן או מיסטיקנית העוסקים בהסרת עין הרע.

ראוי וטוב הדבר שראשית תבדקו את הסיבות לתחושות שלכם הגורמות לחסימה. חיפוש אחר התשובה הנכונה הגורמת לחסימה בהחלט יכול להסיר ממכם את אותה עננה שנקראת כישוף, עין רעה.

כוחם של מתקשרים הוא בייעוץ אישי ורוחני, תוך כדי שימוש בתחומי מיסטיקה שונים כמו קבלה, אסטרולוגיה, טארוט, נומרולוגיה, ועוד.

ישנם מיסטיקנים מומלצים, מתקשרים מומלצים, שהם מספיק הגונים, טובים ונפלאים וישרים אשר יעזרו לכם לשחרר את אותה אנרגיה שלילית הגורמת לחסימה.

אל תמהרו להשליך את הבעיות על סיבות מיסטיות כאלו ואחרות הקשורות לכישופים או עין הרע.

לפני כל התקשרות עם מתקשר או מתקשר העוסקים בהסרת עין הרע, נסו לבחון את התחושות שלכם הגורמות לכם לחשוב שיש עליכם עין רעה.

קבלת יעוץ ,הכוונה, הסרת פחדים וחסימות .ותקשור אלטרנטיבי צריכה שתעשה בשיקול דעת ובהיגיון בריא.

כיועץ רוחני בתחום מתקשר, מיסטיקן, אני מקבל לפחות שתי פניות ביום בנושא הכישוף או בדיקת עין הרע. לרוב אותם פונים מגיעים אליי שדודים, פגועים, מתוסכלים, חסרי תקווה ומפוחדים משום שנפלו קרבן למתקשרים שרלטניים או מתקשרים שהם מקבלים מסרים מישויות אור שונים. לפעמים הם משתמשים בשמות מלאכים הלוקחים מהתנ"ך, דבר מטעה היוצר אחיזת עיניים.

כ 60% מהפניות אל מתקשרים מומלצים העוסקים בהחזרת אהבה, מערכות יחסים, זוגיות, אהבה וזוגיות, הם מתקשרים בעלי תבונה חכמה וידע לתת לכם את התשובות לשאלות הנכונות בכל תחומי החיים, גם בנושא עין רעה או חסימה.

גברים או נשים מאוכזבים מחיי האהבה וזוגיות או עם בעיות כלכליות וקשיי עבודה ופרנסה לרוב הם חסרי אונים משום שהמצב הנפשי בו שרויים יוצר חסימה, לכן אין יותר קל ונח מאשר ללכת לבקש ייעוץ על ידי מתקשר או מתקשרת.

אל תתנו לאותם רגעי חולשה וכאב להוביל ולהוליך אותכם שולל כאשר אתם פונים למיסטיקן או מיסטיקנית.

לפעמים אנחנו צריכים ניקוי אנרגטי להוציא כוחות שליליים הפועלים ולהיטהר מהם בכדי שנוכל לחשוב חיובי בדרך לפתרון הבעייה.

לפני קבלת החלטה לפנות למתקשר או למדיום בנושא כישוף או עין רעה בדקו היטב את הדבר עם כמה מומחים ויועצים.

בדקו כמה זמן וכסף עליכם לשלם ומה הוא כולל על מנת שלא תצטרכו להידרש בהמשך לתשלומים נוספים.

אין שום פסול ולהפך לפנות לקבלת תקשור על ידי מתקשר לבקש יעוץ והדרכה רוחניים דרך תקשור.


כל שינוי שתרצו שיקרה בחייכם הוא רק בידכם ובכוחכם לפתור כל בעיה בייעוץ הכוונה והדרכה נכונה על ידי מתקשר מומלץ או מתקשרת מומלצת.

תחומי הייעוץ, ההדרכה וההכוונה הרוחניים הם רבים ויש כלים ושיטות מיסטיות לכל מתקשר או מתקשרת לעזור לכם לפיע תפיסתו המיסטית.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.