יום שני, 24 ביוני 2013

נומרולוגיה



נומרולוגיה




נומרולוגיה אינה מדע היא מזכירה במידה רבה את אסטרולוגיה, בנומרולוגיה אין עצמים פיזיים כמו מזלות וגרמי השמים שמקושרים לעניין. נומרולוגיה מבוססת על מספרים בלבד. חישוב פשוט לפי תאריך הלידה ושם פרטי.

נומרולוגיה לפי וקיפודיה היא שיטה המייחסת למספרים משמעות מיסטית ורוחנית. למספרים ישנם השלכות ישירות וייחודיות על חיינו. נומרולוגיה היא תורה מיסטית כמן אסטרולוגיה וכן קלפי טארוט.

נומרולוגיה יכולה לתאר את אופי האדם ונטיותיו, מעלות, חסרונות, יכולות, רגשות ויצירתיות, ייעוד האדם בעולם הזה, המסע האישי אשר יחווה בחייו.

נומרולוגיה רואה במספר יחיד 1-9 מספר בעל תדר מיוחד וייחודי, לכל מספר יש צורה ומשמעות אין סופית. אותו עקרון הפועל גם על אותיות א-ב "סוד האותיות".

נומרולוגיה לפי נומרולוגים הינה מערכת הפעלה מושלמת הפועלת בעזרת תדרים וקודים מוסכמים, מהם ניתן ללמוד על מכלול המרכבים והיכולות של האדם באופן ייחודי באופן חיובי או שלילי.


ניתוח נומרולוגי

ניתוח נומרולוגי לדעת מיסטיקנים או מתקשרים העוסקים במיסטיקה או תקשור הינו כלי ושיטה מיסטית ורוחנית מדויק, שבעזרתו נוכל לתכנן את העתיד, בהתאם ליעוד וליכולות האישיות של האדם אשר יסייעו לו להגביר את המודעות העצמית בדרך להגשמה עצמית בצורה הטובה ביותר והנכונה ביותר. בכול תחומי החיים. הכוונה מקצועית, לימודים, עסקים, פרנסה, כספים, זמן מתאים לשינוי, מעבר בית, קביעת מועדים לחתונה או לביצוע כל פעולה משמעותית אחרת, בחירת שמות לתינוקות, הוספת שמות לאיזון אנרגטי ושחרור מחסימות ועוד אפשרויות רבות.

כאשר אנו נמצאים בזמן משבר או חשים תקועים וחסומים, מתלבטים בזמן קבלת החלטות חשובות, מחפשים שם מתאים לתינוקות ועוד רצוי מאד להתייעץ בזמנים אלו עם מיסטיקול 8 מיסטיקנים און ליין, אשר באמצעות ניתוח נומרולוגי על ידי נומרולוגים יסייעו במתן תשובות לשאלות ומציאת פתרונות ואפשרויות אמתיות לשינויים משמעותיים בחיים.

כאשר אנו פונים אל נומרולוג או נומרולוגית לבקשת יעוץ נומרולוגי או רוצים לדעת מה צופן לנו העתיד, צריך לקחת בחשבון כי נומרולוגים אינם אנשי מדע, וכי הם מבססים את הניתוח הנומרולוגי לפי כוחם ותפישתם הרוחנית והמיסטית בלבד.

נומרולוגים יכולים לסייע בנושאים כמו בחירת שמות לתינוקות, לבצע התאמה זוגית, לסייע בבחירת בן זוג מתאים, בבחירת מספר מתאים לבית או דירה עם אנרגיות חיוביות ומאוזנות, בחירת שם לעסק, מועדים וזמנים מתאימים לשינוי או כל פעולה חשובה אחרת לפי תאריך לידה ושם פרטי.

מיסטיקה


מיסטיקה על כל ענפיה חושפת אותנו לשיטות רבות של חיזוי וניבוי, תקשור, קבלה יהודית, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, אפילו פתרון חלומות יכול להוות שיטה לניבוי וחיזוי. קריאה בקפה, פתיחה בכף יד, קריאה בקלפי טארוט, נומרולוגיה קבלית לפי עשר הספירות וסוד האותיות, לכל אחת מהשיטות הללו מיחסים משמעות לתאריך הלידה. היות ולפי תפיסת מיסטיקה הגורל, היעוד, המזל, נקבע בזמן הלידה- תכונות אישיות, נטיות, מאורעות אשר יפקדו את האדם במסע או מסלול חיו לפי הקרמה ובחירת הנשמה.

מיסטיקה מלאה בגרסאות שונות שלפעמים סותרות אחת את השנייה. נומרולוגיה היא רק אחת משיטות רבות, אבל מאוד פופולרית בקרב צרכני מיסטיקה תקשור. מעבר להיותה של נומרולוגיה תורה מיסטית ניתן למצוא בה הרבה הגיון לוגיקה, ולכן ישנם נומרולוגים רבים הרואים בנומרולוגיה גם מדע.

בעדן המודרני הפכה מיסטיקה ובמיוחד נומרולוגיה למדע רוחני מיסטי, היות והמדע מסכים שמקור היציבות וההרמוניה השוררים בתוך כל התוהו ובהו מושפעים מהסתברויות רוחניות ומיסטיות, ומכל מה שנקרא במסלול חיי האדם. מיסטיקה יוצרת סדר בתוך כל התוהו ובהו. נומרולוגיה באמצעות המספרים יוצרת מאפיינים שונים וייחודים של הסדר, תבונות והתנסויות, אשר עשויים לחזק להוביל ולחזק אותנו בכול שלבי ההתפתחות האישית. נומרולוגיה היא תפישה פילוסופית שמבוססת על חכמת חיים. הנומרולוגיה היא מעין פסיכולוגיה רוחנית של האישיות. 

הכול צפוי והרשות נתונה!

נומרולוגיה היא כלי אבחון מדויק לפי דעתם של נומרולוגים רבים, בהתאם לכל המצבים והחוויות שהנשמה בחרה לחוות במציאות וביקום הנוכחי".

נומרולוגיה מסייעת לדעת או לקלוע לפי תחזית אסטרולוגית או מפה אסטרולוגית, מצבים שעתידים להתרחש בחיי האדם. אולם נומרולוגיה איננה יכולה לדייק במאת אחוזים היות והבחירה האישית והחופשית של האדם היא אשר תקבע את המצבים והמסלולים שהאדם יחווה בחיו. לכן אסור להתייחס אל נומרולוגיה כאל נתון מדויק ומוחלט.

נומרולוגיה אינה יכולה לחזות ולצפות את הבחירות, המחשבות והמעשים של האדם היא יכולה לשמש ככלי רוחני מיסטי להכוונה, לייעוץ וסייעו בדרך להגברת המודעות העצמית, והגשמת הייעוד האישי לפי בחירת הנשמה.

רוצים לשוחח עם מיסטיקנים בטלפון מומחי מיסטיקה תקשור, לקבל ייעוץ והכוונה, התאמה זוגית נומרולוגית, ניתוח נומרולוגי, תשובות לשאלות לפי נומרולוגיה בנושאי: עבודה, קריירה, כספים, שמות, עסקים, זמנים נכונים לשינוי, מה צופן העתיד, מעבר מגורים, מספרי בתים ועוד

מתקשרים בטלפון אל מיסטיקנים און ליין ומיד נענים.

שלמה טל מיסטיקן ומתקשר.

3 תגובות:

  1. נומרולוגיה היא באמת לא מדע, אבל קוד-יה הרבה יותר קרובה למדע, קוד-יה היא שיטה דומה במעט לנומרולוגיה בזה שהיא עוסקת באותיות ומספרים, רק מאד מתקדמת ונעשו הרבה מאד מחקרים על השיטה הזו. על שכבות שונות של אוכלוסיה: כגון: אנשים עם מחלות מסויימות, נרקומנים, אוטיסטים, בעיות נפשיות ועוד, על מנת לזהות את המכנה המשותף ביניהם והתוצאות עוגנו בחלק האבחוני של השיטה.
    כמו כן אנשים רבים הבריאו מאותן מחלות שנחקרו ע"י שינוי הקודים שנמצאו כמכנים המשותפים.
    ראו חלק מהעדויות :
    https://www.facebook.com/notes/%D7%9C%D7%90%D7%95%D7%A8-%D7%A0%D7%94%D7%9C%D7%9C/%D7%9E%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%99%D7%9D-%D7%9E%D7%90%D7%A0%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%A9%D7%94%D7%AA%D7%A0%D7%A1%D7%95-%D7%91%D7%A9%D7%99%D7%98%D7%AA-%D7%A7%D7%95%D7%93-%D7%99%D7%94/187929843488

    שיטה מרתקת לדעתי... שעושה שימוש בידע עתיק בדרך חדשנית, שווה בדיקה.

    השבמחק
    תשובות
    1. זו חוצפה מצדך להוסיף קשור לתגובה לצערי אני מוחק את התגובה בגלל הקשור

      מחק
  2. מי שפיתחה את שיטת 'קוד-יה' היא 'לאור נהלל' , אפשר למצוא בגוגל.
    ממליץ לכל מי שמתעניין בידע שקשור לאותיות ורוצה ללמוד או בכלל לעשות שינוי שם, למצוא פרטים על השיטה.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.