יום שני, 20 במאי 2013

תקשור


מיסטיקנים מתקשרים און ליין.



תקשור


מהו תקשור?  מי הם באמת מיסטיקנים מתקשרים און ליין ? תחומי הייעוץ שניתן לקבל על ידי מתקשרים או מיסטיקנים באמצעות אתרים שונים באינטרנט.

מהו תקשור? האם ניתן לבצע תקשור בטלפון?  תקשור = מהלך רוחני נקי וטהור, כלי ושיטה, לקבלת תחזית אישית, יעוץ והכוונה, המבוצע בידי מתקשרים או מיסטיקנים.

תקשור דורש, שקט פנימי, היות ובזמן תקשור הגוף הפיסי לא קיים הוא מנותק מהגוף הרוחני, כוח אנרגטי אינטואיטיבי היוצר חיבור עם ממדים גבוהים ועמוקים של הנפש הרוחנית, הנשמה האלוקית שבתוכנו. 

תקשור הוא איפוס רוחני מכל דבר, גורם, או הפרעה חיצונית, ריכוז ומיקוד, במטרה לקבל מסרים, מידע, תשובות לשאלות הנוגעות למתוקשר.

יש מתקשרים או מיסטיקנים אשר הכוח והיכולת לבצע תקשור בא להם באופן מולד, יכולת חושית ורגישות גבוהה לחוש ולקלוט דברים שהם מעבר לזמן ולמקום. תקשור אמתי  בא לידי ביטוי בפוטנציאל העל טבעי של  המתקשר או המתקשרת וביכולת לבטא את הקולות הפנימיים שהם חשים בעת תקשור.

תקשור הוא חיבור לצורך תקשורת מילולית הוא ממשמש ככלי ייעוץ והכוונה, בתחומים רבים של החיים, ייעוץ זוגי, התאמה מקצועית, הכוונה אישית בכול תחומי החיים והמציאות היום יומית של האדם, לימודים, עסקים, פרנסה, בריאות, עבודה, קריירה, קבלת החלטות,התאמה זוגית, עין הרע ועוד. 


מתקשרים מיסטיקנים און ליין 



המונח מדריכים רוחניים, מתייחס אל מיסטיקנים או מתקשרים, היות ועיסוקם הוא במיסטיקה ורוחניות, מיסטיקה על רבדיה היא הכלי הוא השיטה ממנה ניזונים מיסטיקנים שונים,  בכדי לספק תשובות לשאלות בתחומים שונים ולתת תחזית מדויקת.

כיון שהיום ענף מיסטיקה תקשור על כל רבדיו הולך ומתפתח, הוא מקבל חשיפה והכרה בקרב ציבור גדול, במדיה, בתקשורת,  בתוכניות ריאליטי שונות ובעיקר ברשת האינטרנט, מצב אשר הביא לפתיחתם של אתרי נותני שרותי מיסטיקה תקשור רבים, באמצעות מיסטיקנים מתקשרים און ליין, במענה טלפוני מידי ללא תאום פגישה אישית. 

רשת האינטרנט מציעה לנו מגוון גדול של שרותי מיסטיקה באמצעות אתרי מיסטיקה, בלוגים, פורמים שונים, שרותים אישיים של מיסטיקנים און ליין, נומרולוגים, אסטרולוגים, מומחי קבלה, מומחי טארוט, מומחים לזוגיות ואהבה, מומחים של החזרת אהבה והסרת עין הרע, הכול באמצעות מכשיר הטלפון הביתי או הסלולארי שפתוח לשיחות בין לאומיות. מתקשרים בטלפון ומיד נענים. 

שרותם של מיסטיקנים מתקשרים און ליין, מהווה יתרון גדול, היות והוא חוסך מצרכני המיסטיקה את הצורך לתאם פגישה אישית עם מתקשר או מיסטיקן ולבזבז זמן בנסיעות והוצאות כספיות נוספות הכרוכות בפגישה אישית עם מיסטיקן או מתקשר.

יתרון נוסף הוא הנגישות והזמינות של אותם מומחי מיסטיקה תקשור, שרות מיסטיקנים מתקשרים און ליין פועל 24 שעות ביממה במשך כל ימות השבוע. מה שהופך את השיחה עם המיסטיקן או המתקשר, לנוחה ומידית, ללא לחץ, ובכל זמן פנוי לפי נוחיות מבקשי השרות.

עלות השרות עם מיסטיקנים מתקשרים און ליין, הינה 9.90 לדקה. דבר שהוא יתרון גדול היות ולכל לקוח יש שליטה מלאה על המחיר לפי אורך השיחה. המחיר נקבע על ידי הלקוחות לפי יכולתם הכספית. התשלום נעשה באמצעות חשבון הטלפון כך שאין צורך בשימוש בכרטיס אשראי או בצורת תשלום אחרת.

שרותי מיסטיקנים מתקשרים און ליין, מציעים לנו מאגר גדול של מיסטיקנים און ליין, חלקם הגדול ידועים ומוכרים ומהמובילים בישראל, מיסטיקנים בעלי ידע והכשרה מקצועית מיסטית ורוחנית, בעלי ניסיון וותק רב. המאגר הגדול  נותן לכל לקוח אפשרות של בחירת מיסטיקן או מיסטיקנית בהתאם לניסיונו ותחום המיסטיקה בו הם עוסקים

המגוון הרחב של תחומי המיסטיקה בהם ניתן להיעזר על ידי מיסטיקנים און ליין כולל: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, קבלה, טארוט, מדיטציה, פתרון חלומות, נומרולוגיה קבלית, הסרת עין הרע, התאמה זוגית, החזרת אהבה. הסרת כישופים, אבחון בעיות ביחסים אישיים ומערכות יחסים, עבודה, בריאות, עסקים, קריירה, בדיקת שמות,  זמנים מתאימים לשינוי, מעבר מגורים, ועוד תחומים רבים מסייע לכל לקוח לקבל תשובות מדויקות עד כמה שאפשר ולקבל ייעוץ והכוונה באופן אישי ודיסקרטי בכל בעיה ונושא. בכול תחומי החיים בטלפון.


הביקוש לשירותם של מיסטיקנים מתקשרים און ליין, רק הולך וגובר. מה שדורש מאותם אתרים של מיסטיקנים און ליין לתת מענה אמתי איכותי וטוב לכל לקוח.

המבחר הגדול של אתרי מיסטיקנים מתקשרים און ליין מצריך בדיקה ובחירה נכונה במטרה להגיע למיסטיקן או המיסטיקנית המתאמים ורצויים.

שרותי מיסטיקה תקשור של מיסטיקנים און ליין נעשה באופן דיסקרטי לחלוטין תוך שמירה על כל כללי הסודיות והאתיקה, כבוד הלקוח ורצונו.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.