יום חמישי, 24 בינואר 2013

תקשור


מהו תקשור


 



תקשור

 הבנתו של תקשור רוחני לפי הפארא פסיכולוגיה  היא "תופעה"

א. תקשור ביטוי של חיבור תקשורת ואהבה קוסמית בין בני אדם.

 ב. תקשור במובן המאגי והרוחני - חיבור עם מציאות או ישויות נפרדות הנמצאות בעולם חיצוני המקביל לעולם שלנו, אך אינם משתייכות להוויה ולמציאות שלנו. לתופעה זו, אין ולא קיימת הוכחה מדעית לכך, ועד היום לא הוכח שניתן לקיים תקשור עם חוצנים וישויות אור שונות שאינם קשורים לעולם, להוויה ומציאות שלנו.

יש מיסטיקנים הרואים בתקשור כוח או אנרגיה. ולטענתם יש להם הצלחות ליצור קשר עם ישויות וחוצנים בלתי נתפסים. גם לטענה זו, אין כל בסיס וקשר לעולמנו ואין דרך להוכיח אותה.

תקשור "תופעה"  של שימוש באנרגיה רוחנית ונפשית, לחדור ולהגיע לפנימיות העמוקה לתת המודע, ונסתר, תודעה פנימית עמוקה.

תקשור  מקבל מידע ואזכור כבר לפני אלפי שנים ומופיע במסורות של עמים ותרבויות קדומים. גם ביהדות לפי הקבלה וספר הזוהר ישנם אזכורים, ידוע על תקשור בספרי חסידים 'מגידים' וישויות נוספות, אשר שימשו ככלי בידי לומדי תורה להשיג מידע רב אודות לימודם.

פארא פסיכולוגיה: מציאת פתרונות שורשיים מעבר למושגים הפסיכולוגיים, רעיון שהולך ונהיה מקצועי במקרים רוחניים, כמו תחושות פנימיות, טלפתיה, חוש שישי, חיזוי וראיית עתיד, העין השלישית, תקשור עם נשמות, חיזוי בקלפי טארוט, ייעוץ רוחני מיסטי, צפיית העתיד לפי מזלות, תחזית נומרולוגית, ביאור חלומות לפי הבנה פנימית ועוד.

למרות העובדה שאין כל ביסוס מדעי לפעילותם הענפה של קבוצת "מיסטיקנים או מתקשרים"   רבים מהם מתפרסים ברחבי  העולם. ישנם גם עדויות רבות על תוצאות חיוביות ביכולת כוחם האנרגטי לצפות אירועים והתרחשויות בחיי הפרט והיקום.  כיום מיסטיקנים מתקשרים ואנשי קבלה זוכים לפופולריות רבה בקרב צרכני מיסטיקה תקשור וענף מיסטיקה זוכה לצמיחה ושגשוג.

בקרב צרכני מיסטיקה ורוחניות ניצבת הטענות הבאות:
* אמון בקיום גלגול נשמות.
* נשמה ממשיכה להתגלגל בגוף חי אחר מיד אחרי המוות הפיסי.
* בכל נפש חיה קיימת היכולת לבצע תקשור בין העולם הזה להוויה ספיריטואלית נפרדת.
* האדם הוא האחראי לגורלו ומחזיק באחריות על נפשו ותיקונה.
* על האדם לדאוג לתיקון הנשמה בין גלגול לגלגול עד להגעתה לממדים רוחניים גבוהים וחזרתה לשורש מקורה העליון.
* מקורה של כל נשמה, במשאבים ובידע האין סופי של הבריאה (מקור עליון).

קבלה יהודית.
 קַבָּלָה תורת הסוד ומיסטיקה היהודית. תורה זו משורשת היטב במחשבה היהודית, מיסטיקה עברית הקדומה, משמע סיפור ההיכל ומעשה המרכבה.
מיסטיקה יהודית קיבלה צמיחה מחודש בפרובאנס (דרום צרפת)  ובספרד בתחילת המאה ה-12 ובראשית המאה ה-13.

קבלה הייתה משענת רוחנית גדולה שהשפיעה על חיי הרוח והתרבות היהודית באותה תקופה. קבלה הצמיחה את תנועת החסידות. קבלה גם השפיעה על תחומים רבים: הלכה ומנהגים, פרשנות המקרא, ספרות התפילה והפיוט, ספרות המוסר ועוד.

לפי הקבלה המסורתית היהודית ישנם אזכורים ומספר מאפיינים של גילוי ותופעות של גלגול נשמות, קבלה הינה חכמה עתיקה שראשיתה בבריאה בבראשית העוסקת בסוד הבריאה ויעוד האדם  קבלה אפופת מסתורין ורק לנבחרים יש היתר לרדת לעומק סתריה וסודותיה בדיוקם.

בהסתמך על הפרשנות וההשקפה המיסטית וההלכתית יש איסור לדבר ולגלות את רזי הקבלה, אך יש היתר לשאול שאלות לבחון ולהבין את חכמתה.

קבלה או חכמת הקבלה נועדה לתיקון ההרגלים והמוסר, קבלה היא עדות למציאות אלוהים והשגת רצונו מהאדם, קבלה מלמדת אותנו על תכלית היצירה ותפקיד האדם.

בישראל וגם בעולם הולכת ומתרחבת התופעה של לימוד קבלה והבנת הקודים הרוחניים והמוסריים הנמצאים בתוכה בין השיטין, מיסטיקנים רבים נעזרים בספר קבלה "הזוהר לצורך מתן שרותי שרותי יעוץ, תחזית אישית, בדיקת שמות, הכוונה וסיוע רוחני. התאמה זוגית לפי הקבלה,ברכות קמעות וסגולות לכל מטרה.

מיסטיקנים אונליין.

מיסטיקה כאמור מכילה סודות נסתרים שרובם נשגבים להבנה מהתודעה הרגילה. מיסטיקנים שעיסוקם באחד מענפי מיסטיקה פתחו שיטה דרך האינטרנט למתן שרותי יעוץ במענה טלפוני מיידי, שרות הנקרא מיסטיקנים אונליין.

מיסטיקנים בעלי יכולת תקשור, ניתוח, הבנה וראייה של דברים נסתרים באמצעות התודעה הפנימית העמוקה, כוחות ויכולות תקשור ייחודיים הקולטים מסרים מקורות נשגבים ומכובדים.

שרות מיסטיקנים און ליין הפך את עולם מיסטיקה על כל רבדיו וענפיה ותחומיו לתעשייה פורחת ומשגשגת. האינטרנט מספק לנו שרות של מיסטיקנים, מדיומים, מתקשרים שמוצאים את פרנסתם בתוכניות ריאליטי ברדיו, בטלוויזיה, בעיתונות הכתובה, באמצעות אתרי שירות של מיסטיקנים און ליין.

תופעה זו של מיסטיקנים אונליין הולכת ומתפתחת, בקצב מסחרר וגדול, אתרי מיסטיקה רבים נפתחים מידי יום ביומו, אנשים רבים מנסים את כוחם המיסטי גם ללא ניסיון והכשרה, ללא דרישה והוכחה על יכולתם, כוחם והבנתם הרוחנית לבצע  תקשור.

התפתחות זו מסוכנת במיוחד היות והתחרותיות מביאה אנשים רבים להשתמש בפרצה בלתי מבוקרת זו הנעדרת פיקוח וחובת הוכחה לפתוח אתרים של מיסטיקנים  און ליין, יוצרים מאבקי כוח, הכפשות, גנבות דעת, חוסר מהימנות ומגבלות, והכול בשביל הכסף הקל והמהיר בשם מיסטיקה.

מיסטיקנים אונליין באמצעות האינטרנט ניתן למצוא בקלות, תחת הרבה שמות או כתורות, מיסטיקנים בטלפון, קו המיסטיקנים, מרכז המיסטיקנים, מתקשרים און ליין,   שרותי מיסטיקה אונליין ועוד שמות רבים.

התפתחות זו גורמת לחוסר סדר ובלבול בקרב צרכני מיסטיקה רבים, מידע  לא אמין, הכוונה ויעוץ נטולים כל ידע מקצועי ורוחני,  מיסטיקנים רבים מופעים בכמה אתרי מיסטיקה של מיסטיקנים אונליין ביחד, תחת כינויים ושמות בדויים, ללא תמונה וזהות אמתית. בטענה שזה מקור פרנסה ובשם הפרנסה אין כללים וחוקים.

מיסטיקנים רבים זוכים לפופולריות בעיקר לשון חדה, הטעייה וניצול חוסר הידע והתמימות של צרכני המיסטיקה, תופעה מסוכנת אשר פוגעת ופוגמת בכל התחום הטהור והנקי של הרוחניות ועולם מיסטיקה על כל רבדיו.

שלמה טל מיסטיקן ומתקשר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.