יום שלישי, 27 בנובמבר 2012

התאמה זוגית- מזלות ויסודות לפי הקבלה


התאמה זוגית לפי הקבלה - מזלות ויסודות




מידת ההתאמה בין בני האדם יכולה לקבוע את תוצאות הזיווג ביניהם, על פי הקבלה היסודות כוכבים ומלות המאפיינים כל אדם באופן ייחודי. 

להלן רשימה של תכונות האדם והאישיות לפי המזלות, היסוד בהתאם לתפישת הקבלה "אסטרולוגיה קבלית" .

הרב סעדיה הגאון לפי פירושו לספר היצירה (סוף פרק ה'). מתאר ומבאר התכונות של לפיהם ניתן לדעת מהי מידת התאמה זוגית בין בני האדם. ואת סיכוי התוצאות של הזיווג לפי היסוד אליו שייך כל אדם.

מזלות ויסודות: לפי הספר (אור עליון – אסטרולוגיה לפי הקבלה והיהדות) .
קיימים ארבע יסודות והם אש, עפר, רוח ומים כל יסוד מכיל 3 מזלות.
בשנה העברית קיימים 12 מזלות לפי חודשי השנה

חודש מזל יסוד



תשרי = מאזניים = יסוד רוח

חשון = עקרב = יסוד מים

כסלו = קשת = יסוד אש

טבת = גדי = יסוד עפר

שבט = דלי = יסוד רוח

אדר = דגים = יסוד מים

ניסן = טלה = יסוד אש

אייר = שור = יסוד עפר

סיון = תאומים = יסוד רוח

תמוז = סרטן = יסוד מים

אב = אריה = יסוד אש

אלול = בתולה = יסוד עפר



****חשוב מאוד להדגיש שישנם פערים בין התאמה זוגית אסטרולוגית מערבית לאסטרולוגיה קבלית. היות ואסטרולוגיה מערבית מתייחסת למזלות לפי החודש הלועזי. מזל לפי האסטרולוגיה המערבית מתחיל בתחילת ה

שליש האחרון של החודש ומסתיים בסוף השליש של החודש. ולכן ישנם אנשים שלפי החודש העברי הם בני אחר מאשר המזל לפי החודש הלועזי.

כאשר אתם פונים לאסטרולוג קבלי אשר יערוך לכם התאמה זוגית לפי הקבלה אתם עלולים לקבל תוצאה שלא בדיוק תואמת את המזל שלכם לפי החודש והמזל הלועזי.

מאפייני היסודות


**יסוד אש: – אנשים בעלי אנרגיה ומרץ רב. גאוותנים וכעסניים דבר הנובע מאגו רב, לרוב בני יסוד אש הם אנשים קפדניים, רכושניים, שתלטנים, אנשי כבוד, שומרי טינה ונקמניים.

**יסוד הרוח: – לרוב הם אנשים אינטליגנטים, חדי לשון, דברנים ואנשי תקשורת. חנפנים, דוברי רכיל, ראוותניים, אנוכיים, יש להיזהר מהם במיוחד בגלל שקר ולשון הרע, מחשבים מעצמם עילוי.

**יסוד המים: – רגשנות יתר, רומנטיים, נהנתנים, בעלי עין צרה וקנאים, יכולת הישרדות גבוהה, נטייה לאימפולסיביות ואובססיביות יתר.

**יסוד העפר: – מציאותיים ומעשיים, רואים כל דבר דרך השכל, ולכן הם בעלי אופי קר וציני, רגישים עם נטייה לשינויים קיצוניים במצבי הרוח, אגואיסטים לעצמי לי,

התאמה בין יסודות לפי הקבלה ואסטרולוגיה קבלית.

*אש ועפר : חוסר התאמה זוגית, מאבקים וניגודים

אש ואש : ישנה התאמה זוגית, תמימות דעים, הבנה ורצונות משותפים כימיה ואהבה.

אש ורוח : המכנה המשוף הצלחה וביסוס פיננסי, ישנה התאמה זוגית, הרוח יכולה להוביל את האש, יש גם התאמה מינית מאחר והרוח יכולה ללבות את האש.

אש ומים : חוסר התאמה מוחלטת מאבקים בהם אין מנצח לרוב המים הם אשר מצליחים לכבות את האש, והאש מצליחה להתישה את המים על ידי אידוי.


*עפר ועפר: משפחתיות, קנאות, שמרנות, יציבות, מחושבים ורכושניים, התאמה זוגית מושלמת משלימים זה את זה.

עפר ומים : מפרים את זה את, מתכון להצלחה ואושר בדרך כלל המים הם אשר יובילו לשגשוג ופריחה בזוגיות, ישנה התאמה זוגית.

עפר ורוח: אין התאמה זוגית ניגודים, חוסר יציבות, בעלי רצונות וציפיות שונים.


*רוח ורוח : התאמה זוגית בעיתית יש ניגודים למרות התכונות המשותפות, מה שיביא להמון חילוקי דעות ומאבקי כוח.

רוח ומים : שלמות והבנה, השלמה הדדית, ישנה התאמה זוגית, מאחר והאויר נהפך למים, והמים לאויר. מה שאומר שיש ביכולתם ליצר חמצן שיחזיק את הזוגיות בצורה בריאה וטובה.


*מים למים : זרימה הדדית, משפחתיות, קנאות, רכושנות ורגישות יכולים ליצור אומנם פערים אבל מים רבים לא יוכלו לכבות את אש האהבה. התאמה זוגית בעיתית עם עליות וירידות מלאה בריגושיות.


למעשה התאמה זוגית בין יסודות לפי הקבלה והאסטרולוגיה הקבלית, נותנת לנו הבנה על מידת ההתאמה ואי ההתאמה אך אין בה לקבוע עובדות של אי הצלחה והצלחה. מאחר וגם למזלות השונים יש השפעה על מידת ההתאמה זוגית.

רוצים לקבלת תחזית אסטרולוגית על מומחי קבלה לפי אסטרולוגיה קבלית. לערוך התאמה זוגית לפי הקבלה, מומחי מיסטיקול 8 : מיסטיקנים מתקשרים און ליין עומדים לרשותכם 24 שעות ביממה בשיחה אידית ודיסקרטית. מתקשרים בטלפון ומיד נענים על ידי אנשי קבלה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.