יום שלישי, 24 בינואר 2012

תקשור


תקשור 



לאחרונה עם התרחבות והתפתחות ענף מיסטיקה על כל גווניה במיוחד באינטרנט נוצרה תחרות בין אתרי אינטרנט הנותנים שרותי תקשור און ליין, באמצעות מיסטיקנים און ליין, התחרותיות הזו מביאה מיסטיקנים רבים לא מוכרים כלל, אפשר להגיד אלמונים לתחום תקשור, מיסטיקה, נומרולוגיה, פתרון חלומות, טארוט, בדיקת עין הרע, הסרת עין הרע ועוד תחומים רבים.

בעלי אתרי אינטרנט שכל רצונם הוא להציג נבחרת ורשימה ארוכה של מיסטיקנים און ליין, במטרה ליצור רושם כאילו אצלם יש מאגר גדול של מיסטיקנים הכי טובים, לא טורחים כלל לייצר מנגנון פיקוח ובקרה על כל אותם מיסטיקנים או מתקשרים הנותנים שרותי מיסטיקה, תקשור דרכם.

מיסטיקנים או מתקשרים מובחרים ומומלצים הנותנים שרותי תקשור און ליין, עליהם להיות בעלי ניסיון רב, בעלי כוחות תקשור מוכחים, בעלי יכולות והבנה בתחום ייעוץ אישי ורוחני, בעלי השכלה והבנה בתחום הזוגיות, מערכות יחסים ומה שבניהם. בעלי הבנה וידע בתחום מיניות, בעלי הבנה וידע בתחום הסוציאלי בעלי הבנה וידע בחינוך, בעלי הבנה וידע בתחום העסקי, בעלי הבנה וידע בהכוונה והתאמה מקצועית מעבר להיותם מתקשרים. כל זאת בנוסף לידע מיסטי באחד מתחומי מיסטיקה אותו רכשו או למדו.
להיות מיסטיקן או מיסטיקנית זה דבר אחד, להיות מתקשר אמיתי או מתקשרת אמתית זה שונה ואחר ולפעמים לא כולם יודעים לעשות את ההבחנה בין מיסטיקה ל תקשור.

מי הם מתקשרים הכי טובים, מתקשרים מומלצים, מתקשרים בכירים ועוד, נקבע בעיקר כאקט פרסומי על ידי מקדמי אתרים, בעלי אתרים, פרסומאים, דבר שיכול להיות לגיטימי בהחלט אם אותם מיסטיקנים או מתקשרים עברו מנגנון של בקרה, המוכיח שיש להם את הכישורים, הידע, ניסיון מוכח, יכולות מיסטיות וכוחות תקשור אמתיים.

 מתקשר אמיתי, מתקשרת אמיתית, מתקשרים מומלצים, מתקשרים רוחניים בכירים ועוד לא ימשכו אליהם יותר פונים אלא רק הניסיון, הידע, השם והכוח הרוחני של אותו מתקשר או מתקשרת ימשוך לקוחות רבים.

מיסטיקה או תקשור מתבססים על תפיסה ערכית, מוסרית ורוחנית. בעלי יכולות גבוהות מאוד לתת שרותי תקשור. אנשי קבלה וסוד, אנשי נומרולוגיה והבנת "כוח האותיות וסודותיהם" דרך קבלה. משמעות 10 הספירות ב-קבלה. מקובל או איש קבלה הם אנשים בעלי קבלה לשמה, חוכמה רוחנית, הבנה רוחנית עמוקה,  קבלה אומנם היא אוניברסאלית ומשמעותה אחת לקבל על מנת לתקן, לקבל על מנת לתת. אבל לא להפוך אותה לדבר זול והמוני הנצרך בשווקים של  ימי חמישי בבסטות של מחנה יהודה או שוק הכרמל.
במסגרת היותי נותן שרותי תקשור און ליין, נתתי שרותי ייעוץ, פתיחה והכוונה לכמה וכמה פונים/ות אשר נועצו בי לגבי הייעוד הרוחני שלהם ואם יש להם את הכישורים המתאימים וכוחות תקשור, לאחר חודש או חודשיים ואולי קצת יותר אני רואה את אותם לקוחות לשעבר מככבים באחד מאתרי האינטרנט של מיסטיקנים הנותנים שרותי  תקשור און ליין, מוצגים על ידי בעלי אתרים כ: "מתקשרים מומלצים", מתקשרים בכירים בעלי כישורים בכמה תחומי מיסטיקה וניסיון רב עם המלצות חמות שלא היו ולא נבראו.

עוד סיפור מעניין שקרה ממש לאחרונה, לקוחה שלי שלא אנקוט בשמה שנועצה ונעזרה בי במשך 3 שנים בכל מיני בעיות אישיות הכרוכות בזוגיות ופרנסה, בחורה צעירה בגיל 24, אשר ביקשה ממני לפני שבועיים ללמד אותה תקשור. אתמול היא מבקשת ממני חברות בפייס בוק בשם המיסטיקנית ....... כשנכנסתי לכרטיס האישי שלה מסתבר שהיא למדה קבלה שהיא מתקשרת בעלת ניסיון וידע. מאיפה היה לה האומץ והעזות לפנות אליי ולבקש חברות בידיעה ברורה שהיא רחוקה מלהיות מה שהיא. סיפור זה דומה להרבה סיפורים אישיים שאני מכיר ויודע על חלק גדול מהרבה מיסטיקנים שמככבים באתרי מיסטיקנים און ליין.

תקשור זה כוח אינטואיטיבי רוחני פנימי עמוק, מתקשר או מתקשרת הם שליחים של רצון טוב, מלאכתם צריכה להיות נאמנה, אחראית. פרנסה זה משמים, גניבת דעת והטעייה לא תביא שום אגורה שחוקה שלא ביושר לכיסו של מיסטיקן או מיסטיקנית כי אני מכיר "מיסטיקנים" רבים הרעבים ללחם וכל חטאם הוא בכך שהם מחפשים את פרנסתם באמצעים לא כשרים חסרי ידע ובסיס מיסטי אמיתי.
מי הוא מתקשר אמיתי לא נקבע על ידי בעלי אתרים אלא על ידי לקוחות מרוצים אשר קיבלו שרות תקשור מאותו מתקשר ושביעות הרצון ממנו. או מתקשרים, מיסטיקנים מוכרים וידועים בעלי ניסיון וידע מצטבר מוכח.

תופעה זו והתחרותיות בין בעלי אתרים גורמת לבלבול רב אצל הפונים התמימים המבקשים, שרותי ייעוץ מיסטיקה, תקשור, התאמה זוגית, ייעוץ זוגי  ועוד.

התחרותיות הזו אומרת בלשון פשוטה "כל האמצעים כשרים", הכול בשם הרוחניות, מיסטיקה, תקשור.  

התחרותיות מביאה לגניבת דעת דרך כתבות בפייס או בבלוגים שונים או פרסום שנעשה על ידי בעלי אתרים. כתבות אשר מועתקות ממאמרים שונים שנכתבו על ידי מיסטיקנים, כתבות שהמוטיב העיקרי בהם חוזר על עצמו שוב ושוב רק הניסוח המילים וסדר המשפטים שונו. לא פעם אני מוצא כמה חלקים ממאמרים ומשפטים שכתבתי מאוד ייחודיים שלי מככבים במאמרים שנכתבו על ידי מיסטיקנים אחרים תוך שיבוש המאמר וכתיבתו בעריכה שונה ובניסוח שונה. לכל מיסטיקן או מיסטיקנית צריך שתהיה ייחודיות משלו ולא לקחת מאחרים ולעשות בזה כאילו הוא היוצר.

תחרותיות אשר כופה על בעלי אתרים לעבור עבירות של זכויות יוצרים, גניבת עין וקניין רוחני. אישית אני יכול לספר לכם במה הדברים אמורים ואיך אני אישית נפגעתי משימוש בשמי על ידי אחד מאותם נותני שרות תקשור און ליין באמצעות מיסטיקנים און ליין. אשר בעת סיום עבודתי איתם המשיכו למרות בקשתי הכתובה גם באמצעות עורך דיין להוריד את כל המאמרים שלי מהאתרים שלהם, להפסיק לפרסמם, להפסיק להשתמש בשמי כנותן שירות.

למרות בקשתי אותו אתר בגל מיני דרכים, בעורמה וגניבת דעת המשיך לפרסם את המאמרים שלי ותחת כל מאמר הוא ציין מספר טלפון ושלוחה לכל המעוניינים לשוחח איתי למרות שהפסקתי לעבוד איתם. כאשר לקוחות שהיו מעוניינים לשוחח איתי היו פונים אליהם דרך אותו טלפון ושלוחה ומבקשים אותי הינם ביו נענים בתשובה שאני עסוק ולא יכול כרגע לענות, או שאני בשיחה אחרת ואותו מתקשר או מתקשרת ישמחו לעזור להם במקומי. והיו תשובות כאלו שאלו לא השעות הזמינות שלי למתן ייעוץ ותקשור. אף אחד מאותם מיסטיקנים לא ציין בפניהם שאני כבר הפסקתי את עבודתי שם, הגדיל אותו אתר בטיפשותו לפרסם אותי במנועי החיפוש בגוגול ובשאר המקומות כנותן שרות אצלו. זוהי הונאה ומרמה עליו הוגשה תלונה במשטרה וכן תביעת נזיקין אזרחית שעומדת להיות מוגשת בימים אלו.

 מיסטיקן, מיסטיקנית, מתקשר או מתקשרת טובים יותר הם מיסטיקנים העוסקים ברוחניות. אין דבר כזה שנקרא מיסטיקנים הכי טובים משום שלכל מיסטיקן או מיסטיקנית יש את הידע הכלים והשיטות שלו. שימוש במילה מיסטיקן, מיסטיקנית, מיסטיקנים, מתקשר, מתקשרת, מתקשרים, נעשה בעיקר על ידי מקדמי אתרים ובעלי אתרים, המנסים לקדם את האתר שלהם
תחרותיות צריכה להיות הוגנת, מי הוא מתקשר אמיתי או מתקשרת אמתית נקבע על ידי לקוחות מרוצים ולא בגניבת דעת  "הפוסל במומו פסול".

שרותי תקשור און ליין,  באמצעות מתקשרים אמתיים, מיסטיקנים טובים נקבע על ידי איכות השירות, יחס אותו מקבל הלקוח/ה מהמיסטיקן או מתקשר. המקצועיות ואמינות תקשור או ייעוץ אישי.

עולם מיסטיקה תקשור מביא איתו כל יום מחדש מתקשרים מיסטיקנים חדשים.

מתקשרים אמתיים, בעלי ניסיון וידע מכול תחומי מיסטיקה, תקשור, קבלה, נומרולוגיה, אסטרולוגיה, טארוט, פתרון חלומות, ייעוץ רוחני, ייעוץ זוגי, מתקשרים עם ניסיון וכוחות רוחניים של ממש. "מתקשרים טובים", "מתקשרים מומלצים", שרותי תקשור און ליין. תשובות לשאלות אשר יענו לצורכי מבקש את שרותי תקשור.


ענף מיסטיקה על כל תחומיו הולך ומתרחב וכולם רוצים להיות חלק ממנו בגלל שהוא פרוץ, אינו דורש השקעה, והוצאות, כל אשר צריך הוא מחשב, דף פייס בוק, אתר בית באינטרנט, טלפון לקבל שיחות והכול מהבית ללא הפרעה וללא סיכון כלכלי. ללא חשיפה לביקורת ושפיטה. אנחנו בעידן האינטרנט יכולים להיות מה שאנחנו רוצים מבלי באמת להיחשף ולהרוויח על חשבון הפונים התמימים והנאיביים.

מיסטיקה כוללת בתוכה  מתקשרים נומרולוגים, אסטרולוגים, פריסה בקלפי טארוט, פתרון חלומות, פסיכותרפיה הוליסטית, הדרכה רוחנית, ייעוץ אישי וזוגי, קארמה, עין הרע, כישוף, שחזור גלגולים וכל דבר הקשור לנסתר מעבר לתודעה הרגילה שלנו.
ישנן הרבה מיסטיקנים, מתקשרים מומלצים ומוערכים ואין כוונה במאמר זה לפגוע בהם נהפוכו מאמר זה בא להגם עליהם מכל אותם שרלטנים או מתחזים.

קבלה עוסקת בהוכחת הבריאה ונצחיות האל, בכוח האל ורצונו מאתנו. בתיקון המידות, בהוכחת הטוב מול הרע.  בייעוד האדם ומטרת בריאת האדם, קבלה מלאה בסודות דרך משלים, קבלה היא לא סחורה הנמכרת בשוק, כמה עצוב לראות בהרבה אתרי אינטרנט אנשי "קבלה" שעושים  שימוש ציני ומסחרי בתורת הקבלה.

תקשור טהור ואמיתי הוא נקי מקלישאות וסיסמאות. מתקשרים מומלצים, הם מעל כל תחרות וביקורת מפני שמלאכתם של צדיקים נעשית בידי אחרים.
תהיו  אנשי אמת  ואל תגררו לרפש ולבוץ. את המסר בכתבה כל אחד יכול למצוא לפי תחושתו, הבנתו, פירושו ומקומו.

שלמה טל מיסטיקן מתקשר מדריך ויוצר רוחני למודעות והגשמה עצמית בשיטת חלון האור.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.